Ny dag, nyt problem.... måske der er nogle som kan fortælle hvordan vi nemmest klare dette
Historien kort:
Min forlovede har to kusiner i Danmark, og hun skulle så komme til Danmark om små 3 uger på en invitation fra den enes kusines mand. Nu er kusinen og manden så ved at blive skilt, og manden har vist sig fra en meget lidt sympatisk side. Bla. ønsker han at trække invitationen tilbage, til min forlovede. iht.
https://www.nyidanmark.dk/NR/rdonlyres/ ... mark.pdf
15.2. Inddragelse af et visum Et visum kan inddrages, hvis betingelserne for udstedelsen var opfyldt på udstedelsestidspunktet, men ikke længere er opfyldt, jf. visumkodeksens artikel 34, stk. 2, og visumbekendtgørelsens § 25. Der kan f.eks. være grundlag for at inddrage et visum, hvis værten for besøget tilkendegiver, at den pågældende ikke længere ønsker at modtage besøg af ansøgeren.
Problemet er selvfølgeligt hvis visumet bliver indraget, så er der nogen måde til at skifte invitation letter på et allerede givet visum? Hendes kusiner (og Jeg) ønsker selvfølgeligt stadigt at se hende, eller skal vi til at starte forfra (Min forlovede tvivler på at hun kan nå det på under 3 uger, og så er flybillet etc. spildt
Eller er der andre forslag/hvor man kan søge information/ etc.