Jamen tak skal du ha
Jo vi har jo været så heldige at slippe for bankgarantien, jeg havde ellers lånt pengene af min mormor og morfar, da jeg osse er studerende.
Jeg kan godt forstå dine frustrationer, jeg havde det på samme måde inden vi søgte og mens vi har ventet og været rundt om mange muligheder for at slippe for garanti og ventetid.
Det det er nemmere hvis du flytter til sverige, både med visum og FS, men det er svært at få lejlighed, med mindre du flytter et stykke op og det koster jo osse en del..
Derudover har jeg hørt noget om visum til Finland skulle værer ret nemt at få, men jeg har ikke rigtig kunne finde nogle oplysninger om det, måske nogen her på forummet ved noget??
Ellers er der den mulighed, hvis du kender nogle i et andet EU land, der måske kunne inviterer din kæreste??
Ellers har jeg ingen anden løsning end du ringer rundt til bankerne, jeg ville især kigge efter de holistiske banker fx. mecurbank og jeg har læst om en anden bank her på forum, der har hjulpet folk, kan desværre ikke huske hvad den hed, men prøv at kigge under FS trådende..
Jeg er ked af at jeg ikke kan hjælpe dig for jeg forstår fuldt ud hvordan du har det, det kværner i hovedet på en dag og nat og jeg har brugt timer på nettet for at finde en løsning..
Men du er velkommen til at skrive igen osse hvis du bare skal læsse af..
Kærlig hilsen
Stine