Nå.
Siden min sidste post har jeg haft ringet til US 3 gange, samme svar indtil i dag.
For at kommentere et andet inlæg først vil jeg sige, jeg har læst mig lidt frem til at de fleste som får et hurtigt svar har været negativt, og dem som har ventet længe får et positivt svar, så på en måde er det godt at dem som har fået afslag kan gå videre, medens vi venter, men omvendt så er der stor chance for at vi får et accept, kun et gæt.
Nå Nå men jeg ringede til us idag, som kunne fortælle mig at jeg har modtaget og allerede sendt spørgeskema retur 28/11/08, jeg svarede nå det er da godt nok, men jeg har ikke fået noget sprøgeskema, heldigvis var dem dem som havde sendt mig et spørgeskema, der var ikke noget med posten idag, men forhåbentligt i morgen.
Ham US gutten sagde at man vil få svar ca 14 dage efter de har modtaget Spørgeskemaet, fordi de fik mellem 200-300 breve om dagen.
Nu kommer der et par spørsgmål. nogen der kender nogen eller nogen der har erfaring med at få afslag eller accept efter man har noget så langt at få et spørgeskema. hvilken side læner vi os mest til ?
For mig set så lyder det vel kun positivt at vi får et spørgeskema, for hvis de ville give afslag så havde de nok gjordt det for længe siden, som vi også kan læse her på dette forum at dem som har fået afslag har fået det efter 4-6 uger.
det minder mig om at jeg tidligere skrev at have læst folk har ventet ca 4 måneder og fået accept. og det var det jeg gik efter, sjovt nok hvis jeg får det spørge skema i morgen, sender den igen så de har den torsdag, og derfra 4 uger eller 10 arbejdsdage, så er vi fremme ved D. 18/12-08, kun 1 dag fra at vi har ventet 4 måneder. 19/8-08 til 19/12-08
Den gang skrev jeg 29 dage tilbage, Idag er der 19 dage tilbage, jeg tror altså det holder stik.
selv om vi søgte D 4/8-08 tæller det først fra den dag US får ansøgningen.
Sååå folk kan vist godt se frem til at skulle vente 4 måneder fra den dag US modtager jeres ansøning, men det er bare min teori om hele dette SPIL fra US.
Så jeg er lidt spændt på at høre fra folk, om vi er oppe omkring de 90% sikkerhed for at få accept af visum eller mon det er fortidligt at juble ?
det kunne være jeg skalse om jeg kan finde noghle topics omkring spørgeskeamer, så jeg ikke bomber dette forum med spørgsmål i morgen.
Jeg ved ikke hvorfor , men jeg har en god følelse af det hele, måske er det bare fordi jeg i mit hoved har sat mig frem til at se mig kone inden længe...

. Nej hvor er den følelse Go mand, man skulle tro jeg var på stoffer lol.
Proudleb