Hejsa alle sammen..
Mit spm. er min mand er lige begyndt at arbejde for 1 uges tid, og vi skal søge om visum midten af december eller slutningen af december.
Han siger op igen dan han har arbejdet der 1 halv måned.
Når vi søger visum kan han godt få afslag vis han ikke arbejder???
Vi opfylder alle kravene men det med arbejde er jeg lidt i tvivl..
Jeg arbejder heller ikke her for tiden ville det være en problem?
Kan man få afslag ...?
-
matildeudenh
Vi har fået visum, uden at min mand har haft arbejde, så det kan man godt. Der skal meget til, førend der gives afslag på visum når det er ægtefæller, så medmindre din mand har opholdt sig ulovligt i Danmark eller er eftersøgt for terror eller noget i den retning, så tror jeg du kan tage det roligt.
Hejsa
Hejsa.
Vi har sögt visum til min mand 3 gange. Og sidste gang vi sögte havde han ikk noget job da vi sögte. Men der kunne de selvfölgelig ogsaa se at han havde gjort som han skulle de 2 andre gange. Kan han ikk vente med at stoppe arbejde i hvert fald bare til der er truffet en afgörelse i jeres sag? Men ellers har jeg hört at der stort set aldrig gives afslag til ægtefæller. Men skal ikk kunne sige det med sikkerhed.
Vi har sögt visum til min mand 3 gange. Og sidste gang vi sögte havde han ikk noget job da vi sögte. Men der kunne de selvfölgelig ogsaa se at han havde gjort som han skulle de 2 andre gange. Kan han ikk vente med at stoppe arbejde i hvert fald bare til der er truffet en afgörelse i jeres sag? Men ellers har jeg hört at der stort set aldrig gives afslag til ægtefæller. Men skal ikk kunne sige det med sikkerhed.