Oversættelse af dokunenter i Thailand

Her kan du skrive om/søge information om visum-reglerne, hvordan I søger om visum, dokumenter, gode råd m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Incognito

Oversættelse af dokunenter i Thailand

Indlæg af Incognito » 14.11.2016 14:20:18

Hvor er det billigst og nemmest i Thailand (i eller nær Khorat) at få oversat dokumenter for hhv besøgsvisum og de dokumenter som skal bruges til indgåelse af vielse her i DK?

Skal jeg spørge min egen kommune hvilke papirer de ønsker oversat, verificeret og legaliseret?

Der er masser af skumle services som tilbyder den slags dernede, men jeg stoler ikke på dem.

Min kæreste bor nær Khorat.

Skal hun ikke bare spørge VFS eller den Danske Ambassade om hvilke papirer der skal oversættes, verificeres og legaliseres? Vi kan ikke rigtig se hvor henne det står :)

Incognito

Re: Oversættelse af dokunenter i Thailand

Indlæg af Incognito » 15.11.2016 12:53:24

Jeg har fået at vide at DK ambassade kikker skarpt på om min kæreste har været uden for Thailandske grænser inden hun kommer her. Har hun ikke det bliver de mistænksomme.

mfewk

Re: Oversættelse af dokunenter i Thailand

Indlæg af mfewk » 17.11.2016 11:04:13

Spørg din kommune hvad de skal have oversat og eventuelt legaliseret fra Udenrigsministeret og danske ambassade i Bangkok. Der er stor forskel fra kommune til kommune hvad de vil have af dokumenter.

Besvar