Side 1 af 1

specialestud. søger par bosat i spanien pga. pointsystemet

: 19.11.2011 14:50:06
af heidi-josé
hej, mit navn er Heidi Joensen og jeg skal i gang med at skrive speciale der omhandler, at sætte grænser for kærligheden. jeg vil i denne henseende rigtig gerne lave et par interviews for at høre hvordan det påvirker den enkelte, at ikke, uden videre, kunne bo i sit hjemland sammen med sin ægtefælle.

Jeg er selv flyttet til Madrid, for at leve sammen med min dominikanske ægtefælle.

Så hvis der er er nogen i Spanien, der har en ikke-europæisk ægtefælle og er flyttet hertil fordi det ikke var muligt at bo i Danmark vil jeg rigtig gerne høre fra dig.

Jeg bor godt nok i Madrid men rejser gerne rundt omkring i Spanien for at møde jer.

Hvis i har spørgsmål eller lyst til at være med til et interview, så kontakt mig gerne på joensen.heidi@gmail.com

venlig hilsen

Heidi Joensen