Hej.
Vi er to studerende på Danmarks Medie og Journalisthøjskole i Aarhus, som i forbindelse med en opgave vil sætte fokus på de problemer, et dansk/udenlandsk par oplever pga 24 års reglen, og som derfor har været nødsaget til at bosætte sig i Sverige, som overvejer at gøre det.
Konkret vil vi gerne besøge jer, og interviewe jer om jeres oplevelser og udfordringer.
Hvis I vil dele jeres oplevelser med os, kan I svare her, eller skrive til csteffensen@mail.djh.dk
Med venlig hilsen
Marie Milling og Christer Steffensen