TV-program om kvinder, der finder/har fundet kærligheden i Afrika

Her kan du som journalist, studerende el.lign. søge efter medlemmer som vil deltage i undersøgelser, artikler, programmer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
SarahHej
Indlæg: 1
Tilmeldt: 03.11.2020 12:52:33

TV-program om kvinder, der finder/har fundet kærligheden i Afrika

Indlæg af SarahHej » 03.11.2020 13:46:17

Hej!
Jeg er journalist og jeg er hos et produktionsselskab, der hedder Deluca Film.
Jeg vil gerne lave en TV-produktion om danske kvinder, der finder kærligheden i Afrika. Der er lavet så meget om mænd, der er tiltrukket af udenlandske kvinder, men hvad med kvinder der er tiltrukket af afrikanske mænd, og måske endda bevidst har valgt at lede efter en afrikansk partner? Det vil jeg gerne snakke med jer om. Jeg vil også gerne mødes med jer, der ikke bevidst har valgt det, men hvor det bare skete. Og selvfølgelig, hvis I kender nogen, så hjælp mig gerne med at komme i kontakt med dem. :)

Umiddelbart vil jeg rigtig gerne bare drikke noget kaffe med nogle skønne kvinder og høre jeres historier uanset om det er historien om kultursammenstød, om romantisk kærlighed og/eller om fysisk attraktion. Jeg vil også vildt gerne høre om reaktionerne fra jeres begges familie og venner, og om der har været nogle fordomme, I har måttet kæmpe imod eller nogle ting, I har lyst til at aftabuisere i forhold til at være i et forhold mellem en dansker og en afrikaner. Det kan både være forhold af kortere eller længere varighed.

Jeg er faktisk bare meget åben for at høre jeres historier, så I må meget gerne skrive mig en mail på sarah.delfilm@gmail.com og så vil jeg vende tilbage til alle, der skriver. Jeg sidder i Aarhus, men jeg kan sagtens køre lidt rundt i landet og besøge jer.
Jeg kan selvfølgelig ikke love alle, at vi laver film om jeres forhold, men jeg tænker, at det kunne være godt for den danske befolkning af høre nogle af jeres ærlige og ægte perspektiver.

Det er virkelig vigtigt for mig at lytte til mange forskellige historier for at blive klogere, så jeg håber, at I vil mødes med mig.

Kærlig hilsen Sarah

Besvar