Søger forelskede par til dokumentarserie

Her kan du som journalist, studerende el.lign. søge efter medlemmer som vil deltage i undersøgelser, artikler, programmer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Selskabet.tv
Indlæg: 1
Tilmeldt: 07.04.2014 12:02:41

Søger forelskede par til dokumentarserie

Indlæg af Selskabet.tv » 10.07.2014 10:01:49

Jeg søger forelskede dansk-udenlandske par til en ny spændende dokumentarserie til DR om kærlighedens vilkår og kulturelle udfordringer i Danmark.

OM PARRET: Den ene part i forholdet er udlænding og har umiddelbart ingen tilknytning til Danmark, udover at have forelsket sig i en dansker. I har måske mødt hinanden i udlandet, er blevet stormende forelsket og har nu besluttet jer for, at give kærligheden en chance og flytte sammen i Danmark. OBS: I er endnu ikke flyttet sammen i Danmark, men I har planer om at flytte sammen i Danmark indenfor de næste par måneder.

OM OS: Vi vil lave en dokumentarserie, der på en varm, kærlig og humoristisk måde skal tegne et billede af, hvordan vi som land og folk bliver opfattet af dem, som kommer udefra.
Det er tanken, at vi skal følge forelskede par når de flytter sammen i Danmark, og igennem de kulturelle udfordringer de møder, blive klogere på danskerne og det danske samfund.

Hvis det har interesse vil jeg meget gerne fortælle mere om programmet - ganske vist helt uforpligtende! Send mig gerne en mail på annette@selskabet.tv eller ring på telefon 20640123.

De bedste hilsner
Annette Frederiksen
Tilrettelægger
Selskabet.tv (står bl.a. bag programmerne "De 7 Bryllupper", "De 7 drab" og "Den sorte boks")

Besvar