MFA foto projekt

Her kan du som journalist, studerende el.lign. søge efter medlemmer som vil deltage i undersøgelser, artikler, programmer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
David-Lundbye

MFA foto projekt

Indlæg af David-Lundbye » 12.06.2011 12:18:04

Hej ÆUG,

mit navn er David Lundbye jeg er i gang med at tage en fotografisk master uddannelse i USA, jeg er derfor hjemme her i sommeren for at tage billeder til mit afslutnings projekt, som handler om indvandring, familiesammenføring og hvordan vi generelt behandler mennesker udefra i Danmark.
Grundlaget for at startet dette projekt er at i USA hvor jeg nu har boet i næsten 3 år har fået en Mexicansk kæreste og da jeg begyndte at undersøge hvad det skulde til for evt. at flytte hjem til Danmark med hende, blive jeg meget overrasket over svært det er.

Jeg besluttet at lave et projekt om det, og det skal jeg bruge jeres hjælp til, min ide er en bog med portræt og en dertil knyttet tekst. Så alle jer der borg i Sverige med koner, mænd eller kærester fordi i ikke kan få dem til Danmark ville jeg meget gæren i kontakt med så jeg kan fotografere jer og hører jeres historie.

Jeg kan ikke tilbyde betaling med jeg vil selføgleig søger for at i få et print at de billeder jeg tager af jer, hvis dettte har nogle interesse kan i kontakte mig for nærmer aftale på
E-mail. david@davidlundbye.com eller tlf. +45 71179660

I kan også se mit fotografiske arbejde på min hjemmeside http://www.davidlundbye.com

God pinse
David Lundbye

Besvar