Hej.
Jeg er en jurastuderende fra Århus universitet, der skal til at skrive speciale om ægtefællesammenføring. Jeg vil rigtig gerne lave noget case arbejde som kommer ind på de problemer, som man står med, når man som dansker er gift med en udlænding og ikke kan få ophold i Danmark, at man har oplevet dårlig service osv.
Jeg står selv i den situation at min kæreste er tyrker, og jeg har valgt at tage derned.
Jeg håber virkelig at høre fra nogen af jer! I kan skrive til mig på louise_n_j@hotmail.com
På forhånd tak for jeres hjælp!
Venligst Louise Nordgaard Jakobsen