Familiesammenføring med min kone og hendes 2 børn

Her kan du skrive om / søge information om, hvordan I får sammenbragte børn med til Danmark, når børnene ikke er danske statsborgere.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
GabrielS
Indlæg: 1
Tilmeldt: 13.04.2022 18:13:24

Familiesammenføring med min kone og hendes 2 børn

Indlæg af GabrielS » 13.04.2022 18:43:41

Jeg er gift med min kone i 3 år nu, og hun har 2 børn fra tidligere ægteskab. Pige 13 år og dreng 11 år. Vi overvejer at have familiesammenføring og jeg ved jeg skal sende 3 hver for sig ansøgninger. Hun har været i DK 3-4 gange som turist men hendes børn det er anden gang får afslag for visum. Grunden til afslaget er, at de tror, ​​vi får familiesammenføring i Danmark. Det er uretfærdigt. Vi har alle de vigtige dokumenter til børnene via retten. Spørgsmål er: Min kone kan ikke lade børnene blive uden hende 7-8 måneder, indtil sagsbehandlingstid er færdig. Hun har et visum, men er det bedre, hun bliver sammen sine børn og venter på svar fra familiesammenføring eller kommer hun til Danmark uden børn og venter her på svar fra familiesammenføring med børn??? Udlændingestyrelsen siger hun kan rejse tilbage efter 2 måneder når vi får kvittering fra Udlændingestyrelsen. Hun kan få tilbagerejsetilladelse . Jeg tror, ​​det kan blive et problem for hende senere i vores familiesammenføringssag. Udlændingestyrelsen siger, at det ikke bliver et problem. Skulle jeg tror eller stoler på, hvad de siger? De kan senere sige, at vi ikke kan se nogen problemer med, at børn kan være uden deres mor, og nogen kan tage sig af dem i deres hjemland. Hjælp mig venligst hvis du har nogen information eller råd. Forresten min familie fra Moskva. De har russisk statsborgerskab, men nationalitet aserbajdsjansk.

Besvar