Skilsmisse og Psykoterapeut

Her diskuterer vi praktiske og juridiske forhold omkring skilsmisser samt muligheden for, at en ægtefællesammenført kan blive i Danmark efter en skilsmisse

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
CamLarsen
Indlæg: 1
Tilmeldt: 03.09.2018 13:35:35

Skilsmisse og Psykoterapeut

Indlæg af CamLarsen » 03.09.2018 13:43:00

Jeg har for ikke længe siden været igennem en meget hård skilsmisse, hvilket førte mig langt ned i Kuld Kælderen. Det var ikke fordi jeg ikke var tilfreds med skilsmissen, jeg følte mig bare tom og uden formål. Efter noget tid valgte jeg at gå til en Psykoterapeut i København. Som hjalp mig med en række problemer jeg gik og bar på. Jeg har efterfølgende søgt en gruppe af mennesker der har været igennem noget lignende og ønskede at snakke med andre med samme erfaring.

PernilleHelene
Indlæg: 1
Tilmeldt: 04.09.2018 08:27:53

Re: Skilsmisse og Psykoterapeut

Indlæg af PernilleHelene » 04.09.2018 08:31:57

Hej CamLarsen,

Jeg syntes det er et utroligt fedt og spændende initiativ du tager. Jeg har selv været i en situation som minder om din, hvor det der hjalp mig mest, var at snakke med folk der havde stået i samme situation. Jeg syntes på samme måde, at der er mange ting der kan hjælpe folk i en svær situation, og det er svært at sige om det er lige hvad den enkelte har brug for. Jeg kunne utroligt godt tænke mig at snakke mere med dig om dette og muligvis starte en dialog.

Besvar