ph kone er på krisecenter med mit barn

Her diskuterer vi praktiske og juridiske forhold omkring skilsmisser samt muligheden for, at en ægtefællesammenført kan blive i Danmark efter en skilsmisse

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
nielsen184

ph kone er på krisecenter med mit barn

Indlæg af nielsen184 » 04.11.2012 01:41:52

hejsa vi har været gift i 5 år men vil skilles og vi ha fået hendes datter her op til danmark da hun var 4.5 og fylder 8 år om lidt og vi har så haft fået en lille dreng som næsten er 5 år gamel men hun ha nu taget min søn og flyttet på krisecenter da vi skulle skilles til hun er sikker på hendes ophold her i danmark tror jeg .

og jeg har gået og passet børnene og hun har kun arbejdet da jeg går hjemme på førtids pension efter en ulykke for 10 år siden og altså mig som har gået hjemme med begge børn og opdraget dem, ja selv hendes egen datter på 8 om lidt kan tale danske flydende og bedre til dansk iind hende takket være mig da jeg har gået og passet dem hverdag men nu holder hun sig skjult på et krisecenter og ha ingen kontakt med nogen af dem hvad gør jeg ???

altså jeg har gang i stats forvaltningen da vi ikke kan være enige om vores lille søn selv om vi havde aftalt han skulle bo hos mig da hun arbejder meget og max er hjemme 2-3 timer om dagen er lidt lost hjælp mig folkens

fundiver199

Re: ph kone er på krisecenter med mit barn

Indlæg af fundiver199 » 04.11.2012 09:14:47

Spørgsmålet er, hvor meget folk i ÆUG´s forum kan hjælpe med sådan en sag. Det lyder for mig, som om det mere er en sag for myndighederne. Dvs. statsforvaltningen, kommunens socialforvaltning etc. Det er også normalt, at man i forbindelse med en skilsmissse får bistand fra en advokat. Håber I får løst problemerne og begge kommer videre med jeres liv på en værdig måde.

PS. Det er ikke en god ide at poste det samme indlæg i flere underforum, da det blot skaber forvirring og skader overblikket, this den samme diskussion kører mere end et sted. Derfor har jeg slettet de enslydende indlæg, du havde postet i 2 andre underforum.

nielsen184

Indlæg af nielsen184 » 04.11.2012 12:34:21

ja ok rigtigt burde kun være et sted men var lidt i tvivle om hvor det hørte det

mh1
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Indlæg af mh1 » 04.11.2012 15:38:24

Henvend dig til Århus Retshjælp, eller et af de andre gratis retshjælpskontorer, som du finder videre links til her:
http://www.aarhusretshjaelp.dk/links.htm

De er langt bedre rustet til at hjælpe dig.
mh
Rådgiver for ÆUG

Besvar