Svensk national regler 1. 2. 3.
Svensk national regler 1. 2. 3.
Hej til jer alle igen, rart med sådan et sted
Jeg skal til at søge efter svensk national regler, jeg savner oplysinger omkring hvilket formular man skal udfylde ?
hvad skal jeg punkt efter punkt ?
det er mere hvad jeg skal udfylde i sverige af papir osv.
jeg har kun printet en formular ud som hedder: "ansokan om uppehallstillstand for bosattning i sverige"
Mvh
mi.dak
Jeg skal til at søge efter svensk national regler, jeg savner oplysinger omkring hvilket formular man skal udfylde ?
hvad skal jeg punkt efter punkt ?
det er mere hvad jeg skal udfylde i sverige af papir osv.
jeg har kun printet en formular ud som hedder: "ansokan om uppehallstillstand for bosattning i sverige"
Mvh
mi.dak
Re: Svensk national regler 1. 2. 3.
Du skal bestille et personbevis med "ändamål: uppehållstillstånd" hos Folkbokföringen på Skatteverket. Dette må højst være 30 dage gammelt, når din ægtefælle indleverer sin ansøgning til Sveriges ambassade eller konsulat. Sammen med personbeviset skal din ægtefælle aflevere den nævnte blanket om "ansokan om uppehallstillstand for bosattning i sverige" samt kopi af jeres vielsesattest, hvis I er gift (det skulle også gerne fremgå af dit svenske personbevis, at I er gift med hinanden, hvis I altså er gift). Det er sådan set det.
okay, tak for det
har læst noget om internordisk flyttebevis som jeg skal tage med til sverige når jeg flytter fra dk ?
mvh
mi.dak
har læst noget om internordisk flyttebevis som jeg skal tage med til sverige når jeg flytter fra dk ?
mvh
mi.dak
Det er godt nok noget gammelt noget, du har læst, for det blev afskaffet for flere år siden.
http://www.migrationsverket.se/download ... 011_sv.pdf
er det den blanket som min kæreste skal bruge (ikke eu-borger) når han søger om at komme over til mig (dansker som bor i sverige)? når man søger efter sveriges nationale regler... eller er der andre?
er det den blanket som min kæreste skal bruge (ikke eu-borger) når han søger om at komme over til mig (dansker som bor i sverige)? når man søger efter sveriges nationale regler... eller er der andre?
Det er den rigtige blanket, men der er desuden en blanket mere, som skal udfyldes, om din kærestes familieforhold.
kan man godt bestil personbevis med "ändamål: uppehållstillstånd" sammentid med man bliver folkeregistret hos skatteverket ?
ellers hvorlænge skal man regne med at skulle vente på at kunne bestil personbeviset ?
mvh
midak
ellers hvorlænge skal man regne med at skulle vente på at kunne bestil personbeviset ?
mvh
midak