så jeg tilbage igen med et nyt spørgsmål.
håber i kan hjælpe endnu engang
jeg har nu været i sverige og registrere mig og er periode d. 15/10/2010 bosat i Landskrona.
jeg har lejet et værelse hos en veninde. men i princippet bor jeg der. hun har blot kontrakten på sit navn.
dette skal så siges er midlertidigt til jeg stille og roligt finder noget køb i malmø.
så jeg venter på mit svenske personnummer. som nok kommer om et par uger med posten.
men jeg vil gerne søge FS med det samme når jeg kan. og har tænkt mig at søge efter de svenske nationale regler.
er mit bolig status lige som den er nu acceptabelt til at kunne søge??
og hvordan er det man præcis søger?? jeg har fået at vide af nogen som har ansøgt om FS et par år tilbage, at jeg skal have ALLE original dokumentation her hos mig i sverige. og at konen skal beholde kopier af dette. og at det er mig som skal søge herfra.
og på den anden side får jeg at vide det stik modsatte.
så er lidt forvirret.... please help!!!!
jeg har prøvet at ringe til migrationsverket i SE i et par dage nu.og de er bare IKKE til at få fat i. der er enten optaget. eller også bliver man smidt af linien
så tænke måske nogen kunne hjælpe mig med dette?? og har været inde på deres hjemside og som jeg kunne læse mig frem til så er det min kone der skal søge fra Libanon.. men kan hun det med kun kopier?? eller skal jeg sende dokumenterne til hende??
mvh. Alushi