Hjælp plz?? Brug for råd
Hjælp plz?? Brug for råd
Sagen er min mand har fået business visum i 10 dage. ( det havde jeg fortalt før) den udløber den 22-12
Jeg har lejekontrakt
Svensk personnummer ( for den 19-12-2017)
Kontooversigt på 90.000 sek kroner
Arbejdskontrakt fra mit vikariet i UAE som sluttede i nov 2017
Vielseskonktrakt
Jeg har to små piger
Jeg mangler stadig job, men blev lovede til januar måned
Hvad vil i råde mig til? Skal jeg søge efter EU- reger, og derefter tilføje min arbejdskontrakt (hvis man kan det) før hans visum udløber. Eller skal jeg vente til jeg har en arbejdskontrakt og derefter søge selvom han opholder sig ulovligt i mindst 3 uger?
Jeg har lejekontrakt
Svensk personnummer ( for den 19-12-2017)
Kontooversigt på 90.000 sek kroner
Arbejdskontrakt fra mit vikariet i UAE som sluttede i nov 2017
Vielseskonktrakt
Jeg har to små piger
Jeg mangler stadig job, men blev lovede til januar måned
Hvad vil i råde mig til? Skal jeg søge efter EU- reger, og derefter tilføje min arbejdskontrakt (hvis man kan det) før hans visum udløber. Eller skal jeg vente til jeg har en arbejdskontrakt og derefter søge selvom han opholder sig ulovligt i mindst 3 uger?
Re: Hjælp plz?? Brug for råd
Skannebo hjælp plz
Har endeligt fundet job. Konktrakten bliver skrevet den 20-12-17 altså dagen jeg får mit svensk personnummer
Jeg vil tage imod jeres råd og søge om fs til min mand enden hans visum udløber den 22-12
Hvilke papir skal jeg have med
1. Lejekontrakt
2. Arbejdskontrakt
3. Bankoversigt
4. Vielseskonktrakt
5.mine pigerne fødselsattest
Kan det passe jeg skal have 3 måneders lejekontrakt??
Altså chefen var så flink at sige ja til at give mig løn forud fordi jeg havde børn. Er det så nok??
Har endeligt fundet job. Konktrakten bliver skrevet den 20-12-17 altså dagen jeg får mit svensk personnummer
Jeg vil tage imod jeres råd og søge om fs til min mand enden hans visum udløber den 22-12
Hvilke papir skal jeg have med
1. Lejekontrakt
2. Arbejdskontrakt
3. Bankoversigt
4. Vielseskonktrakt
5.mine pigerne fødselsattest
Kan det passe jeg skal have 3 måneders lejekontrakt??
Altså chefen var så flink at sige ja til at give mig løn forud fordi jeg havde børn. Er det så nok??
nogen som ved om det vigtigt med 3 måneders lønsseddel.
Altså jeg arbejdede i Dubai før da fik jeg lønnen cash så jeg har ikke løn seddel som sådan. Men skriver underabejdakontrakt onsdag
Altså jeg arbejdede i Dubai før da fik jeg lønnen cash så jeg har ikke løn seddel som sådan. Men skriver underabejdakontrakt onsdag
Lejekontrakten varer forhåbentlig i mere end 3 måneder, for ellers kan du vel dårligt blive folkeregistreret i Sverige.
Lønsedler kan indsendes efterfølgende, efterhåndens om du får dem.
Lønsedler kan indsendes efterfølgende, efterhåndens om du får dem.
Jeg mente lønseddel. Mange tak for svar