snyd? falsk forhold
snyd? falsk forhold
hej
Jeg skal ikke går i detaljer, men kan bare sige, at jeg ved at der er et falsk forhold og lavet familiesammenføring i Sverige,grunden jeg ved, er fordi vedkommende taler til mig, og sagde det, hader det, og den anden person som er kvinde, hun stort set behandler ham som slave,selvom hun har sagt ja at hjælpe han får ophold.
....det er noget snyderi alt sammen.
Kan man anmelde alt det, annonymt til migrationsværket? så det kan være obs på dem, hvis eller når de skal "forlænge " vedkommendes ophold?
pft
Candice
Jeg skal ikke går i detaljer, men kan bare sige, at jeg ved at der er et falsk forhold og lavet familiesammenføring i Sverige,grunden jeg ved, er fordi vedkommende taler til mig, og sagde det, hader det, og den anden person som er kvinde, hun stort set behandler ham som slave,selvom hun har sagt ja at hjælpe han får ophold.
....det er noget snyderi alt sammen.
Kan man anmelde alt det, annonymt til migrationsværket? så det kan være obs på dem, hvis eller når de skal "forlænge " vedkommendes ophold?
pft
Candice
-
fundiver199
Re: snyd? falsk forhold
Du kan altid anmelde noget til myndighederne. Men du må også være klar over, at anonyme anmeldelser ikke nødvendigvis bliver taget specielt seriøst. Du kan jo være ude i en privat hævnakt. Og hvis du ikke engang vil fortælle, hvem du er, så har Migrationsverket måske andre ting, de hellere vil bruge tiden på.
Jeg ønsker ikke at oplyse mit navn - men det er forfærdeligt nåe jeg ved hvad den anden person gør til ham - er blevet løjet over for ham at han får såå hurtgit ophold, nu er han der siden maj 2014 - total hjemme fængsel, han har hellere ikke set sit egen famile fordi den kvinde her, tror hun ejer ham. han er kommet der i hån om bedre liv, men han er total i hjemme fængsel, og så truer hun med at anmelde ham selv, hvis han tænker på at forlade hjemmet. Total svineri.Han sade til mig, han er i fængsel der.fundiver199 skrev:Du kan altid anmelde noget til myndighederne. Men du må også være klar over, at anonyme anmeldelser ikke nødvendigvis bliver taget specielt seriøst. Du kan jo være ude i en privat hævnakt. Og hvis du ikke engang vil fortælle, hvem du er, så har Migrationsverket måske andre ting, de hellere vil bruge tiden på.
Troede, ok, hvis jeg anmeldte det, men på den måde at de skal bare være obs på det når de udfører interview..fordi det er fake forhold - hun er ældre end ham, med 3 børn, han er der kun baby sitter...føj siger jeg bare, han fortrød det, men kan hellere ikke komme ud af det fængsel han er I med den ondskabsfuld person.
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Er det et par, som du kender og har mødt i det virkelige liv, eller chatter du udelukkende med manden på nettet?
Vær ikke blind for at det kan være en person, der faktisk har det fint nok, men er ude efter en 'malkeko'. Platugler findes alle vegne, ikke mindst på nettet. I dit sted ville jeg undersøge mandens påstande, før jeg overhovedet ville overveje at melde noget til myndighederne.
Hvis manden er så træt af at være i Sverige, kan han jo bare rejse - og han får altså ikke selvstændig opholdstilladelse ud af at påstå, at hans kone er en hejre. Men han kan meget vel være ude efter en 'frelsende engel' i form af dig.
Vær ikke blind for at det kan være en person, der faktisk har det fint nok, men er ude efter en 'malkeko'. Platugler findes alle vegne, ikke mindst på nettet. I dit sted ville jeg undersøge mandens påstande, før jeg overhovedet ville overveje at melde noget til myndighederne.
Hvis manden er så træt af at være i Sverige, kan han jo bare rejse - og han får altså ikke selvstændig opholdstilladelse ud af at påstå, at hans kone er en hejre. Men han kan meget vel være ude efter en 'frelsende engel' i form af dig.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
mh skrev:Er det et par, som du kender og har mødt i det virkelige liv, eller chatter du udelukkende med manden på nettet?
Jeg kender ham personligt i 5 år - han tør ikke forlade landet, da HUN TRUER MED AT ANMELDE HAM SELV - men sagen er den, at hun sagde ja til at hjælpe ham selv der - dvs. AT de lyver at de er i forhold - on nu, er hun træt af ham fordi hun kan ikke får sin vilje - hver gang han siger han vil rejse HJEM - hun truer med at at hun anmelder ham selv til svenske myndigheder.Aftalen var, han passer bare børn - hun søger familiesammenføring, bla bla, når han får fast ophold, gå de hvert til sit, fordi han har planer for sitliv. men nu er hun hitler - skændes med ham, følger efter ham hvis or når han går på arbejde - han har masde af familie i Sverige tanter, osv...men nej, hun vil ikke tillade at han have fred fordi hun sidder fast med sine egne 3 børn, hun er enke........
Jeg kan ikke hjælpe ham herfra, jeg kan kun sige at hun manipulere, fordiiiii, alle venner, bekændte, familie, har regnet ud hvad hun har gjort, så nu er der helvede.
Han er bange for hvis han forlade, hun ringer til svenske myndigheder, så han får fængsel.
Jeg sagde ti ham, går, løb om natten,,,rejs.... for hvis hun anmelder HAM, SÅ VIL hun afsløre sig selv også - fordi hun har selv skrevet under på at de er i " forhold" når de er ikke..
Dette er ikke fairy tale historie, manden løb væk fra sit egen land for at får bere liv andet sted ( sverige) han blev lovet job, arbejde, fred - han får INTET. hun har endda taget hans pas og gemt den fordi hun er en psyko.
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Hvis der er en ambassade for hans land i Sverige, så tager han blot dertil og får sig et nyt pas, bestiller en billet til sit hjemland og damper af. Det ER jo gået op for ham, at livet i Sverige ikke er en dans på roser, så det er jo én løsning.
Straffen for proforma-ægteskab er dels inddragelse af opholdstilladelse, dels bøde. Under skærpende omstændigheder dog op til 6 mdrs. fængsel. Begge ægtefæller straffes, hvis begge vidste at ægteskabet udelukkende blev indgået for at skaffe udlændingen opholdstilladelse.
Som du fremstiller det, vil der næppe blive tale om fængsel til din ven. Hvis han virkelig vil ud af sin kattepine, kan han som sagt godt komme det. Men så bliver det nok samtidigt ud af Sverige.
Straffen for proforma-ægteskab er dels inddragelse af opholdstilladelse, dels bøde. Under skærpende omstændigheder dog op til 6 mdrs. fængsel. Begge ægtefæller straffes, hvis begge vidste at ægteskabet udelukkende blev indgået for at skaffe udlændingen opholdstilladelse.
Som du fremstiller det, vil der næppe blive tale om fængsel til din ven. Hvis han virkelig vil ud af sin kattepine, kan han som sagt godt komme det. Men så bliver det nok samtidigt ud af Sverige.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG