familiesammenføring
-
medinashams1976
familiesammenføring
hej ...
min mand har søgt om asyl i dk inden jeg mødte ham ...
nu er vi dansk gift og tænker om det er en mulighed og tag til sverige ? må heller sige at han har fået indrejse forbud i eu lande ..men tænker om man kan søge dispensation eller noget andet ...
min mand har søgt om asyl i dk inden jeg mødte ham ...
nu er vi dansk gift og tænker om det er en mulighed og tag til sverige ? må heller sige at han har fået indrejse forbud i eu lande ..men tænker om man kan søge dispensation eller noget andet ...
-
fundiver199
Re: familiesammenføring
Det kommer an på, hvad du mener med "indrejseforbud", og hvorfor det er givet. Den fri bevægelighed i EU har forrang for indberetninger til SIS, og en SIS-indberetning står heller ikke i vejen for svensk opholdstilladelse.
Men hvis din mand er uønsket i Schengen, fordi han anses for at udgøre en sikkerhedsrisiko el., så er situationen selvfølgelig en anden.
Men hvis din mand er uønsket i Schengen, fordi han anses for at udgøre en sikkerhedsrisiko el., så er situationen selvfølgelig en anden.
-
medinashams1976
nej han har fået det da han har fået afslag på asyl her i dk ... der er ikke andre grunde ..
men som sagt vi er dansk gift så kan man så tag til sverige ?
han er i dk ....
men som sagt vi er dansk gift så kan man så tag til sverige ?
han er i dk ....
Jo, læs menupunktet "Rådgivning" øverst her på siden om at flytte til Sverige.
-
medinashams1976
der skulle vel ikke være et tlf nummer man kunne ringe til og få råd ?
synes der er mange ting jeg gerne vil ha svar på
synes der er mange ting jeg gerne vil ha svar på
Rådgivningens telefonnr. fremgår her: http://www.aegteskabudengraenser.dk/vejledninger