jeg har et kaempe problem har brug for hjaelp.
kort fortalt:
Min mand bor i Afghanistan og jeg bor i Sverige.
Min mand har den 4 nov.2013 sögt om at flytte til mig i Sverige. Han har vaeret til interview og alt det han skulle.
Jeg blev den 28/7 kaldt til samtale i en by der hedder solna som er taet på stokholm. da jeg desvaerre ikke fik muligheden for at komme derhen kontaktede jeg dem og fortalt dem som det var og det sagde de pänt fint til. (SKAL SIGES JEG BOR I MALMÖ)
i dag har jeg så snakket med migrationsverket som har givet mig telefon nummeret til en som ved beder om min sag og ham har jeg os snakket med, han informer mig så at jeg vil få afgörende svar i oktober og at han ikke er sikker men jeg måske ikke skal til samtale og hvis jeg skal så skal jeg medbringe alle mine papir som viser jeg bor i Sverige og som viser jeg virkelig er sammen med min mand som dokumentar af rejser billeder osv.
Det som bekymmre mig er om jeg har nok beviser selvom jeg har ren mel i posen.
I Sverige bor jeg i en villa hvor jeg bor med familie så betaler ikke husleje.
jeg har et jojo pendel kort som jeg bruger hverdag.
billeder af mig og min mand.
billeter hvor jeg har rejst ned til min mand 3 gang på 1 år i 2 mdr og 1 mdr, 2mdr.
butikker i Sverige jeg handler fra deres medlemskort.
masser af kviteringer.
min taletidskort som jeg ringer til min mand fra.
viber beskeder mere end 12.ooo beskeder
jeg har ikke bnrugt mit danske bank dankort her i Sverige da renten er höj, og jeg alltid har vekslet fra Exchange.
er der mere i mener jeg mangler til at tag med og hvis man får afslag af hvilken oversag får man det så ?
plzzzzzz hjaelp mig