Nye regler på vej i Sverige
Nye regler på vej i Sverige
Hvornår de vedtages i Riksdagen og indføres er stadig et åbent spørgsmål. Læs detaljerne her: http://www.regeringen.se/contentassets/ ... krisen.pdf
Re: Nye regler på vej i Sverige
Hej angående forsørrgelses krav, gælder det dem som allerede har ansøgt familiesammenføring. . Eller hvis man skal søge nu? " Undantag från försörjningskrav vid anhöriginvandring för svenska medborgare och för medborgare i annan EES-stat eller Schweiz, samt för dem som bott i Sverige i mer än fyra år tas bort. Ändringen ska gälla nyetablerade relationer" forstå det ikke rigtig
Der er endnu ingen, som ved, hvornår de træder i kraft. Formentlig først til efteråret 2016.
Okay tak for svarey. Har nemlig ventet i 13 måneder nu, så det længe siden jeg har søgt
Jeg mener at have læst/hørt den svenske justitsminister udtale, at stramningerne først forventeligt kommer til at gælde fra december 2016/januar 2017.
Det skulle så ikke kun gælde dem som søger fra december 2016/januar 2017 men alle sager som bliver behandlet fra denne dag.
Det skulle så ikke kun gælde dem som søger fra december 2016/januar 2017 men alle sager som bliver behandlet fra denne dag.
Og det gælder stadigt kun flygtninge?
Jeg forstår det ikke. Nogen der kan oversætte?
Jeg forstår det ikke. Nogen der kan oversætte?