jeg er i øjeblikket på ressourceforløb. og skal op til møde med henhold til at få flexjob - som jeg helt sikkert får bevilget .
jeg har været på revalideringen - men efter jeg har været igennem en operation måtte jeg opgive det . så nu håber jeg på flexjob .
mit spørgsmål er at jeg har tænkt på at tage til Sverige næste år,da min kone er fra filippinerne og vi jo ikke kan blive familie sammenført, før om 3 år . og søge via eu/reglerne.
men kan det give problemer når vi så søger tilbage til Danmark - da jeg jo har fået aktiv hjælp i følge socialpol.?
når jeg har fået bevilget flexjob . hvor lang tid kan jeg så højest opholde mig i Sverige for ikke at miste min flexjob bevilling?
endvidere er vi gift på filippinerne , og jeg har været på kommunen med marrige kontrakten , men skal vi være gift i Danmark også?
vi har været gift i snart 4år og min kone har været her i Danmark på visum ca 7 gange . og vi er 47 år tiden går og min arbejdsulykke har virkeligt ødelagt meget , så jeg håber meget at vi snart kan se en ende på det .