Hej,
Eftersom jeg har fået en virkelig hård sagsbehandler omkring min ansøgning om svensk person nummer, har fået efter to uger en brev for han spørger om yderligere dokumenter, og besvarelser af spørgesmål, et eksempel var som følgende:
Kontouddrag for indkøb her i malmø?
Mit problem er at jeg har aldrig brugt kort, eller bevæget min konto i danmark? Alle mine indkøb er kontant! Og svenske banker gider ikke at udstede korte eller åbner kontoer uden svensk person nr! Jeg har ellers par kvitteringer for kontant indkøb!? Hvad skal der ske? Taler om et sikkert afslag? Og hvis det er tilfælde, hvad skal jeg gøre?
Tusind tak på forhånd
Mistænksom sagdsbehandler i skatteverket!
Re: Mistænksom sagdsbehandler i skatteverket!
Jeg er også blevet stillet yderligere spørgsmål mht. at få søgt om svensk personnummer.
Det samme spørgsmål er jeg også blevet stillet.
Jeg vil råde dig til at du fra nu af ikke betaler kontant, og hvorfor i alverden gøre du det?
Hvis du har kvitteringerne er det jo én form for dokumentation... Men man kan ikke vide hvor dybt de vil gå som " De kvitteringer kan også tilhøre en anden" jeg tør ikke sige noget om det sidst nævnte.
Hvis du får afslag så søg om personnummeret om 1-2 ugers tid hvor du har betalt med kort. Du kan jo godt bruge dit danske kort i sverige...............
Det samme spørgsmål er jeg også blevet stillet.
Jeg vil råde dig til at du fra nu af ikke betaler kontant, og hvorfor i alverden gøre du det?
Hvis du har kvitteringerne er det jo én form for dokumentation... Men man kan ikke vide hvor dybt de vil gå som " De kvitteringer kan også tilhøre en anden" jeg tør ikke sige noget om det sidst nævnte.
Hvis du får afslag så søg om personnummeret om 1-2 ugers tid hvor du har betalt med kort. Du kan jo godt bruge dit danske kort i sverige...............