vil lige høre om hvorfor står der ind på migrationsverket hjemmeside, at hvis man søger FS efter svenske regler, ansøgeren skal vente i hjemland. ? og når jeg læser her på forum at mange er jeres familiemedlem som søgt FS efter svenske regler og derefter fik et visum for indrejse i Sverige imens ansøgningen under behandling ??
Og er eu-reglerne er gældende først end da et lands natinale regler som er medlem af Eu. ?
EN STOR HJÆLPPP
Re: EN STOR HJÆLPPP
Hvis man allerede har lovligt ophold i Sverige i form af opholdsret efter EU-regler eller en anden form for svensk opholdstilladelse, behøver man ikke søge fra sit hjemland.
Re: EN STOR HJÆLPPP
hej igen..
jeg er meget i tvivl om at søge visum til min mand efter eu-opholdsret. spørgsmålet er, hvis han får afslag på visum pga. hans indberetning i SIS (kriminalitet,ikke alvorligt).
vil dette afslag også medfører til hans ansøgning om familiesammenføring efter svenske regler som er under behandling nu?
eller det er 2 forskellige sager ?
jeg er meget i tvivl om at søge visum til min mand efter eu-opholdsret. spørgsmålet er, hvis han får afslag på visum pga. hans indberetning i SIS (kriminalitet,ikke alvorligt).
vil dette afslag også medfører til hans ansøgning om familiesammenføring efter svenske regler som er under behandling nu?
eller det er 2 forskellige sager ?