Hej jeg har to spørgsmål
Min mand fik opholdskort i sverige og der er mange som fortælle os hvorfor skrifter vi ikke efter svenske regler så derfor jeg vil spørge jer om det fordi jeg stoler på æug og på jeres råde
1_ hvad er godt vide at skrifte det?
2_ hvad skal vi aflever til migra i malmø?
skrifte fra opholdskort til svensk
-
fundiver199
Re: skrifte fra opholdskort til svensk
Jeg tror, at du har fået svar på det i den anden tråd, så lad os ikke starte en ny diskussion om det samme. Helt generelt vil jeg gerne bede om, at folk nøjes med at oprette et indlæg om det samme emne eller de samme spørgsmål i stedet for at oprette enslydende indlæg i flere forskellige underfora.
Hvis man kommer til at oprette en ny tråd i et andet underforum end det, hvor den mest naturligt hører til, bliver den flyttet af en administrator men kan så stadig læses i det oprindelige forum. Så man behøver ikke spekulere sig til døde over, om et spørgsmål nu hører til i det ene eller andet underforum, hvilket der alligevel ikke altid findes noget fuldstændigt klart svar på.
Hvis man kommer til at oprette en ny tråd i et andet underforum end det, hvor den mest naturligt hører til, bliver den flyttet af en administrator men kan så stadig læses i det oprindelige forum. Så man behøver ikke spekulere sig til døde over, om et spørgsmål nu hører til i det ene eller andet underforum, hvilket der alligevel ikke altid findes noget fuldstændigt klart svar på.
-
Racha taha
Re: skrifte fra opholdskort til svensk
Undskylde at jeg kommet til at sende den igen men fordi jeg skriver fra mobil den kommet til at sende den mange gang jeg prøver at slette den men kunne ikke