Først og fremmest vil jeg gerne rose ÆUG for at have etableret en fantastisk og informativ hjemmeside
Jeg søger noget råd og vejledning mht FS i Sverige . Jeg er 21 år gammel og studerer til dagligt på Universitetet. Jeg er forlovet og regner med at blive gift med min forlovede i Pakistan om ikke så lang tid. Der er dog en del spørgsmål, som jeg har gået og tænkt over. Jeg vil meget kort skitsere nogle af de spørgsmål :
1) Jeg har ikke anden indtjening end den SU jeg får, men min nærmeste er klar til stå til rådighed med økonomisk støtte mht FS - Mit spørgsmål er så om det er fornuftigt at søge igennem de Svenske nationale regler eller EU reglerne?
2) Er der nogen tidsmæssig forskel imellem reglerne? Her tænker jeg på hvor lang behandlingstiden er på de forskellige regler? Og hvilken er den hurtigste metode at anvende?
3) Kan jeg få min kommende mand på et turistophold i Sverige? Og søge fast visum til ham under dette ophold?
4) Vi har været forlovet rigtig længe og jeg savner ham utrolig meget derfor vil jeg meget gerne have ham herop snarest ! Men lige nu som man høre det fra folk virker min situation helt umuligt og jeg er ved at miste al håb!
Jeg håber i kan besvare overstående spørgsmål, det vil ihvertfald være en stor hjælp for mig.
på forhånd tak