Forvirring :S

Her kan du skrive om/søge infomation om familiesammenføring i andre lande end Danmark efter deres nationale regler

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Jaffa

Forvirring :S

Indlæg af Jaffa » 04.03.2012 00:00:02

Hej alle hjælpsomme ÆUG medlemmer.

Jeg sidder nu og er lidt forvirret. Min mand og jeg har søgt om fs gennem de svenske national regler. Nu er det så bare det, at jeg har fået at vide, at jeg skal tage fat i den svenske ambassade i Libanon, for at få dem til at blive færdige med papirene, så min mand kan komme til Sverige. Dette synes jeg lyder mærkeligt, da vores papir er nået frem til Sverige.
Men så igen kender jeg nogen, som kender nogen, som gjorder det på denne måde, hvor hun også var flyttet til Sverige grundet fs. Hun endte med at ringe frem og tilbage til Libanon flere gange. Hvor hun fik sat hendes sag i gang på ingen tid.
Jeg ved indlægget er lidt af en mundfuld at læse. Men jeg ville sætte pris på at få svar, da jeg er ret forvirret lige pt. på dette område.

Vh Jaffa

skaanebo

Re: Forvirring :S

Indlæg af skaanebo » 04.03.2012 09:27:22

Hvordan ved du, at sagen er nået videre til sverige? Har du fået brev fra migrationsverket? I så fald er det bare at vente på, at de træffer en beslutning hos migrationsverket. Det er ikke ambassaden, som gør det.

Besvar