FS i Spanien med filippinsk kæreste
FS i Spanien med filippinsk kæreste
Tusind tak til alle med hundredevis af gode råd... Problemer er der mange af Mit problem er alder 76 Filippinsk kærest 32 samlevet 5 år 24 timer i døgnet.. har opgivet Dk efter danske regler ---F S efter E U regler i Spanien har boet i Spanien en gang taler lidt spansk stadig billiger end Danmark ingen store varme udgifter og øknomien bliver bedrer da jeg har folkepension er der krav om at kunne forsørge sig selv kravet i Spanien er under 400 euro for et par men i Danmark er det mellem 9-10,000 så allerede der overstiger det hvad jeg får i pension. Så har man ikke formue eller er højt udannet så glem turen til Danmark efter Danske regler hvis du ikke har eller er så glem det.. Så hvad gør jeg rent praktis er dette vejen ??? Jeg flytter til Spanien bliver registreret får bopæl får atest på at jeg kan bo der i over 3 Mdr.en formular EX 16 et registrerings bevis <<residente-- Comunitario ?? Kan jeg så hente min kæreste på Filippinerne gå til det Spanske konsulat og bede om et visum til hende efter E U reglerne mod at vise mine spanske opholds papier og så tilbage til Spanien med hende i hånden.... Er det rigtig og mulig .. På forhånd tak til jer med de store hjerner min er næsten gået i stå KNAS
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: FS i Spanien med filippinsk kæreste
Det burde være muligt at gøre, som du selv har planlagt. Sørg for dokumentation for samlivet.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Tusind tak min ven --- så er jeg ikke helt løbet tør for ideer --- KNASmh skrev:Det burde være muligt at gøre, som du selv har planlagt. Sørg for dokumentation for samlivet.
-
solskinsglad
Jeg har oprettet en del svar og spørgsmål i forbindelse med FS i Spanien i løbet af de seneste måneder. Hvis du bladrer mine gamle indlæg igennem, kan du finde præcise detaljer om, hvad Spanien kræver, og hvordan det foregår hernede.
(Klik på mit brugernavn ovre til højre, så får du mulighed for at se alle mine indlæg)
(Klik på mit brugernavn ovre til højre, så får du mulighed for at se alle mine indlæg)