hej alle
- Jeg kunne godt tænke at lave en FS, i sverige efter de nationale svenske regler..!
Jeg arbejder i Dk, og vil gerne flytte til sverige for at lave en FS.
- Jeg kunne godt tænke mig at leje mig ind hos en bekendt som har en stor 3 værelses lejlighed i malmø.
- Vi laver selvfølgelig en lejekontrakt, men nu tænker jeg på om det er nok, til at opfylde boligkravet.!
- Jeg regner med at bo hos udlejeren ca. 1 år indtil jeg har råd til mig egen lejlighed i sverige..!
- hva synes i om det..!
Boligkrav i Sverige ved de nationale regler
Re: Boligkrav i Sverige ved de nationale regler
Det er intet problem, så længe I hver især kan have jeres eget private rum, som ikke også skal fungere som gennemgangsrum.
nej det skal ikke fungere som gennemgangsrum, men vi får det store soveværelse, men hvordan beviser man det, at det er sådan så det er vores eget private rum..!
- lader man det indgå i lejekontrakten.....
- skal også lige hører om i ved om man kan printe en standart lejekontrakt ud fra nettet eller om man selv evt. skal lave punkterne med en advokat!
- lader man det indgå i lejekontrakten.....
- skal også lige hører om i ved om man kan printe en standart lejekontrakt ud fra nettet eller om man selv evt. skal lave punkterne med en advokat!
Prøv at kigge forbi www.omboende.se - her findes allehånde gode råd om bolig i Sverige.
Lejekontrakt for såkaldt "inneboende" kan købes hos en boghandler eller findes på nettet, hvis du søger på kontrakt og inneboende.
Lejekontrakt for såkaldt "inneboende" kan købes hos en boghandler eller findes på nettet, hvis du søger på kontrakt og inneboende.