Historier fra hjertet

Her kan du som Forum-medlem skrive til de andre medlemmer om sociale arrangementer, søge efter venner, gode idéer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

christina-_julie
Indlæg: 28
Tilmeldt: 14.08.2011 20:51:10

Re: Historier fra hjertet

Indlæg af christina-_julie » 16.08.2012 11:18:00

Jeg skal til at skrive bachelor projekt (socialrådgiverudannelsen) og er igang med at finde enme til mit projekt.
Jeg er meget betaget af dette emne: Historier fra hjertet - om hvad det gør ved mennesker, at være skilt fra deres elskede. Her fokuserer jeg på de danskere som har en udenlansk partner.
(Det skal lige nævnes, at jeg selv er sammen med en mand fra Tyrkiet og har været det i 3 år. Vi venter på, at jeg bliver færdig med min udannelse, så vi kan gifte os og derefter søge om familiesammenføring).

Hvis jeg vælger at skrive min bachelor om dette emne, kan jeg så, med tilladelse fra forfatterne, få lov at læse deres berretninger?
Mit færdige projekt vil jo nok i sidste ende blive en sammenfatning af alt det de har gået igennem og selvfølgelig meget mere, men lige p.t er ideen ikke færdig udviklet.
Jeg er villig til, at sende mit færdige projekt til dig Kim, og så kan den jo sendes med, hvis det har interesse.

Mvh Christina Junker

Besvar