Rente på Bankgaranti-kontoen.

Her kan du som Forum-medlem skrive til de andre medlemmer om sociale arrangementer, søge efter venner, gode idéer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
keff
Indlæg: 497
Tilmeldt: 27.07.2007 20:04:42

Rente på Bankgaranti-kontoen.

Indlæg af keff » 18.02.2011 13:52:37

Jeg har fået den mest latterlige rente på min konto hvor bankgarantien står på fordi jeg var i tidsnød da den blev oprettet. Kan i ikke fortælle mig hvor meget i får i rente og hvilken bank i bruger ?

Tusind tak

Durmaz
Indlæg: 454
Tilmeldt: 27.11.2010 21:42:03
Geografisk sted: storkøbenhavn

Re: Rente på Bankgaranti-kontoen.

Indlæg af Durmaz » 18.02.2011 18:43:58

Der har været flere der har talt om lige det emne, og det lyder til at alle melder tilbage om at de får en meget dårlig rente, og at man bestemt ikke tjener på at have de penge stående :-( så tror desvære at det er ret ens i alle banker.

Men hvis man tænker lidt over det, er det lige præsis med deponeringskontoen ingen grund set udfra bankens side at give gode renter på lige præsist den slagskonto, Det er jo ikke en konto man som sådan kan vælge fra eller til, det er et nødvendigt onde for at få sin ægtefælle til dk. det ved bankerne godt. Derudover er det jo heller ikke penge du ellers råder over, dermede kan de heller ikke tilbyde dig andre invisteringsmuligheder, hvormed banken evt. kan tjene lidt også. Så i bund og grund er det dårlig buisness for både kunde og bank.... men god for pia og birthe :P

Besvar