Kenyaner i dk
Kenyaner i dk
Hejsa
Jeg har hørt der er en forening i Dk - hvis i hovedstaden - som er for kenyaner?? Det er noget med de til tider afholder forskellige aktiviteter, hvor man får kenyansk mad og Tusker;0)(den kenyanske øl).
Jeg har prøvet at lede på nettet, men kan ikke rigtig finde noget om denne forening. Er der nogen der ka hjælpe??
Jeg har hørt der er en forening i Dk - hvis i hovedstaden - som er for kenyaner?? Det er noget med de til tider afholder forskellige aktiviteter, hvor man får kenyansk mad og Tusker;0)(den kenyanske øl).
Jeg har prøvet at lede på nettet, men kan ikke rigtig finde noget om denne forening. Er der nogen der ka hjælpe??
Re: Kenyaner i dk
Hi, are you Kenyan yourself? There used to be a kenyan site, www.ken254.dk but its not been operational for a while. You are right, they hold parties and etc, the kenyan way. Karibu lakini
Hi;0)
No my husband is;0) Do you know how to get in contact with anybody who is in charge of the organisation? Or how to be informed, when any of the social event are coming up?
Thanks for your help;0)
No my husband is;0) Do you know how to get in contact with anybody who is in charge of the organisation? Or how to be informed, when any of the social event are coming up?
Thanks for your help;0)
I really dont know who to get in touch with but should there be a kenyan/african event that i get to know of, i will let you know. I am myself a Kenyan and ofcourse when there is an event happening, we stick together and pass the word around.
Hi;0)
Sounds good;0)
Thanks again;0)
Annette
Sounds good;0)
Thanks again;0)
Annette
-
matildeudenh
Min mand siger også, at det ikke er noget han ved noget om. Han har været til en kenyansk fest, men der var dog ikke Tusker )-;
Hvis det er fordi din mand ikke kender nogen kenyanere endnu, så siger min at han kan få hans email. Ellers var det sådan for min mand at så snart han havde mødt den første, så kendte den første een til, og så videre...
Hvis det er fordi din mand ikke kender nogen kenyanere endnu, så siger min at han kan få hans email. Ellers var det sådan for min mand at så snart han havde mødt den første, så kendte den første een til, og så videre...
Hejsa;0)
Tror kun det var engang imellem de holdte fester ellers er det vist mere, bare det at mødes til nogle aktiviteter;0)
Vi bor i Vestjylland, så det var mere for, at vide når nogle aktiviteter blev afholdt...så kunne han nemlig rejse derover og være med;0)
Men hvis I hører om noget...Også selvom det ikke inkluderer Tusker;0), Så må I gerne give besked;0)
Og tak for tilbagemelding;0)
Tror kun det var engang imellem de holdte fester ellers er det vist mere, bare det at mødes til nogle aktiviteter;0)
Vi bor i Vestjylland, så det var mere for, at vide når nogle aktiviteter blev afholdt...så kunne han nemlig rejse derover og være med;0)
Men hvis I hører om noget...Også selvom det ikke inkluderer Tusker;0), Så må I gerne give besked;0)
Og tak for tilbagemelding;0)
Hi, there is a Kenyan event-Jamhuri party on the 12th December and all are welcome. Check out this site.http://crawfurd.dk/africa/denmark.htm. The address is Røde Mellemvej 7. 2300 Kbh. All the best. 
Sounds great. Do you know the charges?? and do my husband have to sign up somewhere??
I dont know the charges but i dont expect it to be alot, speaking from experience from the other parties.
-
matildeudenh
Oi, I will tell my husband too!
Just seen its going to cost 80 dkk for adults.
Hi all!
I am the wife of a recently arrived Kenyan guy and new in the forum. I would really to get in touch with other Danish-Kenyan or Danish-East African couples in the Copenhagen area. Please send me an email, if you're interested: anwar@gedske.dk
See you...
Gedske
I am the wife of a recently arrived Kenyan guy and new in the forum. I would really to get in touch with other Danish-Kenyan or Danish-East African couples in the Copenhagen area. Please send me an email, if you're interested: anwar@gedske.dk
See you...
Gedske