Lejlighed i Malmø

Her kan du som Forum-medlem skrive til de andre medlemmer om sociale arrangementer, søge efter venner, gode idéer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Saka
Geografisk sted: København/Tunesien

Lejlighed i Malmø

Indlæg af Saka » 17.02.2009 16:56:46

Jeg står og skal flytte til sverige, da jeg lige er blevet gift med en tunesisk mand og gerne vil have ham herop. Har søgt en masse stedr på nettet men har ikke fundet noget. Håber at der er en af jer der kan hjælpe mig da det er meget vigtigt at jeg hurtigst flytter til Sverige. Alt har interesse. Håber virkelig der er en af jer der kan hjælpe mig.

carwash

Re: Lejlighed i Malmø

Indlæg af carwash » 22.04.2009 12:25:54

Hej Saka.
er det ejer eller leje du søger?
www.hemnet.se og www.blocket.se
kan man finde mange leje lejligheder i omkring malmø, jeg har selv en til salg i malmø.
Hilsen Carwash

Saka skrev:Jeg står og skal flytte til sverige, da jeg lige er blevet gift med en tunesisk mand og gerne vil have ham herop. Har søgt en masse stedr på nettet men har ikke fundet noget. Håber at der er en af jer der kan hjælpe mig da det er meget vigtigt at jeg hurtigst flytter til Sverige. Alt har interesse. Håber virkelig der er en af jer der kan hjælpe mig.

Saka
Geografisk sted: København/Tunesien

Indlæg af Saka » 22.04.2009 12:53:43

Hej Carwash.
Det er lejer jeg søger. Prøver lige at kigge lidt på sidderne igen har været inde på dem før men det er lidt svært at forstå det svenske:)

Besvar