2. værelses lejlighed udlejes i hjertet af Malmø. Lejligheden er 64 svenske kvadratmeter, har badekar, balkon og adgang til vaskekælder. Adressen er Fågelbacksgatan, der er gode indkøbs - og transportmuligheder. Centrum er bare 5 min med bus. Tæt på strand og parker.
Lejen er i svenske kroner, og ligeledes er indskuddet. Lejen er alt inkl.. (internet, tv, vand, varme, el) Lejligheden udlejes t.o.m 31. juli 2013 og er møbleret, dog med ældre møbler. Lejerne skal helst være enestående, par eller studerende, samt røgfrie ( ok med hund og kat).
Skriv lidt om jer/dig, og du hører fra mig. Billeder sendes over mail.
2. værelses lejlighed udlejes i hjertet af Malmø.
Re: 2. værelses lejlighed udlejes i hjertet af Malmø.
Hej DMD!
Jeg er meget interesseret i lejligheden.
Hvad er huslejen?
Jeg er 32 årig Dansk kvinde som vil flytte sammen med min forlovede i Malmø, så vi kan blive gift og få lov at leve et mere "normalt" liv sammen.
Vi er et stille og roligt par, begge røgfri og dyrfri.
Jeg har en stabil indkomst og ingen betalingsanmærkninger.
Jeg bor selv i en lejlighed i Vanløse som jeg har fundet en lejer til, de flytter ind senest 1/1-03
Min email er nfriis@me.com
Jeg håber sådan at høre fra dig!
Med venlig hilsen Nadia.
Jeg er meget interesseret i lejligheden.
Hvad er huslejen?
Jeg er 32 årig Dansk kvinde som vil flytte sammen med min forlovede i Malmø, så vi kan blive gift og få lov at leve et mere "normalt" liv sammen.
Vi er et stille og roligt par, begge røgfri og dyrfri.
Jeg har en stabil indkomst og ingen betalingsanmærkninger.
Jeg bor selv i en lejlighed i Vanløse som jeg har fundet en lejer til, de flytter ind senest 1/1-03
Min email er nfriis@me.com
Jeg håber sådan at høre fra dig!
Med venlig hilsen Nadia.
Re: 2. værelses lejlighed udlejes i hjertet af Malmø.
Hej er boligen lejet ud ? Er meget interseret og har en bolig i Rødovre der skal lejes ud