Hej
Jeg er franskmand og har boet i Dk i 16 år. Jeg er dansk gift. Jeg kunne godt tænke mig at mødes med en englænder eller en som taler rigtig godt engelsk for at genoptræne mit engelsk. Jeg kunne godt tale engelsk en gang, men nu kommer det hele på dansk, og det er lidt irriterende at have glemt sit engelsk !
Jeg kan tilbyde konversationer på fransk eller på dansk. Så hvis nogen er interesseret i sådan en sprogudveksling, glæder jeg mig til at høre fra dig. Jeg er 39 år, kvinde med to børn og bor på Frederiksberg.
Hello
I'm a French woman and i've been living here in Dk for 16 years. I'm married to a Dane. I'm looking for somebody speaking english (at a high level). I could speak fluently english once, but now there is just danish coming out of my mouth and that would be lovely to train english again. In exchange i can offer conversations in Danish or French.
So if somebody is interested, i'm looking forward hearing from you.I'm 39 years'old, got two kids and lives in Frederiksberg.
See you. D
sprog udveksling
Re: sprog udveksling
Jeg har sendt en privatbesked for nogle dage siden - bare hvis du ikke skulle have set den.
Majbritt
Majbritt