www.perkersvin.dk !!

Her kan du som Forum-medlem skrive til de andre medlemmer om sociale arrangementer, søge efter venner, gode idéer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
opapdu

www.perkersvin.dk !!

Indlæg af opapdu » 13.07.2010 00:33:38

Se hvad jeg fandt på facebook... spændende initiativ:

"Kære venner, gå venligst ind på perkersvin.blogspot.dk og STEM om Danmark er et racistisk land, skriv samtidig hvad du mener om racisme - had - fordomme i Danmark...
PLIF - er en organisation der ønsker at samle borgerenes meninger og holdinger og sende dem videre til politikkere, de har kontakt til.. læs mere på perkersvin.dk.. eller skriv din mening med det samme på www.perkersvin.blogspot.dk"

wesensteen
Kontakt:

Re: www.perkersvin.dk !!

Indlæg af wesensteen » 26.07.2010 08:29:19

Jeg kan ikke helt se hvorfor dette skulle være godt? For mig er blot navnet på den hjemmeside grænseoverskridende, men det er fordi det ord: P***r er umuligt for mig at sige højt. Jeg har aldrig forstået hvorfor nogen har behov for at komme med generelle nedsættende bemærkninger om andre grupper af mennesker. Man kan være træt af andre, fordi man ikke forstår dem, de er anderledes, sådan har vi alle det. Men det f.eks. at råbe en nedsættende bemærkning efter nogen som der ligger i det hjemmesidenavn, det er bare - grænseoverskridende for mig.

Hvem står bag den hjemmeside?

Besvar