Hvilket kontakt bureaut kan jeg anbefale svigermor?

Her kan du som Forum-medlem skrive til de andre medlemmer om sociale arrangementer, søge efter venner, gode idéer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Jespern

Hvilket kontakt bureaut kan jeg anbefale svigermor?

Indlæg af Jespern » 22.04.2009 23:43:02

Hejsa!

Jeg var selv så heldig at jeg faldt over en smuk tøs, over et simpelt chat program på nettet. Det er omkring 2 år siden, og vi er netop blevet gift!

Hun kommer fra Ukraine. Og nu har svigermor altså også lidt blod på tanden, og overvejer om hun skulle søge udenlands for at finde kærligheden, som hun kan dele resten af hendes liv med. Hvad ville være mere perfekt, end en fra Danmark!

Og så er det jeg spørger nogen som forhåbentlig har mere erfaring end jeg selv: Hvilke kontakt bureaurer kan i anbefale til en kvinde i en alder af 52? Gerne et hvor hun selv kan se på andre mænds profiler, men det er dog ikke et must.

Håber at nogen her kan hjælpe os. Har stødt på rusba.dk, men ser gerne flere muligheder.

På forhånd tak.
-Jesper

jerry
Geografisk sted: Tyrkiet/Sverige

hejsa

Indlæg af jerry » 24.04.2009 18:59:16

Hejsa.
Tror desværre ikk lige det er her du skal regne med at faa flest svar, da jeg har en fornemmelse af at det er de færreste her, der har mödt hinanden gennem kontakt bureauer eller chat forums. Skal ikk kunne sige det med sikkerhed, men tror de fleste herinde har mödt hinanden i den "den virkelige verden".

jerry
Geografisk sted: Tyrkiet/Sverige

hejsa

Indlæg af jerry » 24.04.2009 19:00:25

Hejsa.
Tror desværre ikk lige det er her du skal regne med at faa flest svar, da jeg har en fornemmelse af at det er de færreste her, der har mödt hinanden gennem kontakt bureauer eller chat forums. Skal ikk kunne sige det med sikkerhed, men tror de fleste herinde har mödt hinanden i den "den virkelige verden".

EMO

Re: Hvilket kontakt bureaut kan jeg anbefale svigermor?

Indlæg af EMO » 27.05.2010 20:49:42

Måske skulle I prøve http://www.meetpol.com - hovedsageligt er det et mødested for polske kvinder og danske mænd, men der er også andre nationaliteter. Det virker seriøst, drives af en dansk gift polsk kvinde - og så er der vist gratis medlemsskab for kvinder. Jeg er selv 59 år og har mødt min dejlige polske hustru på 54 år derigennem.

Held og lykke til din svigermor :)

Besvar