Hejsa.
Tak for dit råd LykkeLouise. Men som du nok har læst i en af de andre tråd, så er jeg gift med ham den dag i dag, og han er i DK på visum. For to uge siden søgte vi FS og afventer nu svar.
Jeg kender nemlig også til alle de fordomme folk havde, men jeg gjorde meget hurtigt klar for mine familie og venner, at vi virkeligt var forelsket i hinanden, og jeg var glad for at høre alle deres holdninger. Men hvis de ikke kunne støtte mig, så ville jeg være ked af det, men det ville ikke ændre noget på mine følelser til min mand.
Mine forældre elsker ham jo bre, de var med i Tyrkiet da vi blev gift. Så vores familier har mødt hinanden, og det gik SÅ godt. Efter han er kommet til DK er han røget i hjertet på alle, og mange siger også undskyld over alle de fordomme de har haft!
Så jeg kan se, at når folk lige får øjnene op for hvad der sker, så ændre tingene sig!
Lykkelouise, jeg håber i snart kan være sammen og leve et fælles liv:-)
Mvh.
BC
Oplevelser med tyrkiske mænd - må jeg høre?
-
Betoncirkeline
-
lykkelouise
Re: Oplevelser med tyrkiske mænd - må jeg høre?
Betoncirkeline:
Et stort tillykke til jer at i er blivet gift, det er dejligt at hører, jeg er ved at vær godt træt af at jeg altid skal forsvar hvorfor jeg er sammen med ham , han har jo aldrig gjort mig nået , men de siger bar at de kan ikke forstå at jeg vil bruge mit liv på det , og at han nok er mig utro hele tiden det ved jeg så at det kunne han aldrig finde , på han elsker mig det siger han vær gange jeg snakker med ham ,
Der er bar nået jeg ikke forstår ; hvis han skal besøge mig så skal han vise at han har 30.000 på en konto det er mega mange penge, og det kan han ikke lige nu fordi at han er under uddannelse og det er jeg også, så vi flytter nok til sverige , han kan først komme til danmark om 7 år når han er 24 og det er for længe at vente ellers flytter jeg til tyrkiet
Jeg kan hører på det hele at du er meget lykkelig nu , jeg vil ønske jer alt held og lykke i fremtiden
Et stort tillykke til jer at i er blivet gift, det er dejligt at hører, jeg er ved at vær godt træt af at jeg altid skal forsvar hvorfor jeg er sammen med ham , han har jo aldrig gjort mig nået , men de siger bar at de kan ikke forstå at jeg vil bruge mit liv på det , og at han nok er mig utro hele tiden det ved jeg så at det kunne han aldrig finde , på han elsker mig det siger han vær gange jeg snakker med ham ,
Der er bar nået jeg ikke forstår ; hvis han skal besøge mig så skal han vise at han har 30.000 på en konto det er mega mange penge, og det kan han ikke lige nu fordi at han er under uddannelse og det er jeg også, så vi flytter nok til sverige , han kan først komme til danmark om 7 år når han er 24 og det er for længe at vente ellers flytter jeg til tyrkiet
Jeg kan hører på det hele at du er meget lykkelig nu , jeg vil ønske jer alt held og lykke i fremtiden