Er det rigtigt

This forum is dedicated to all our English-speaking members.
Please feel free to ask your questions here!
Besvar
Saranatalie
Indlæg: 124
Tilmeldt: 03.03.2021 05:04:58

Er det rigtigt

Indlæg af Saranatalie » 17.04.2021 08:01:55

Hej. Der er en bruger herinde der adveriserer om at man kan koebe aegte passports af ham. Er de virkelig aegte?

JamTheDane
Indlæg: 68
Tilmeldt: 27.04.2014 19:02:59

Re: Er det rigtigt

Indlæg af JamTheDane » 17.04.2021 11:12:57

Nej. Dette forum er åbent, der kommer med jævne mellemrum spammer ind og laver posts om diverse ting de kan sælge, de skal anmeldes, og så fjerner admins disse posts.
Et falskt pas er ulovligt, man vil formentlig få en bøde, eller fængselsstraf for dokumentfalsk ved at benytte et, og chancen for at man får godkendt ophold, familiesammenføring eller visum efter at have en dom for at benytte et falsk pas er formentlig ret lav, så vil på det kraftigste fraråde dette.

Kim P. Nyberg
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 02.02.2009 11:41:42
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Er det rigtigt

Indlæg af Kim P. Nyberg » 02.05.2022 19:48:07

Enhver form for salg her i forum er forbudt. ÆUG er blevet kontaktet af myndighederne, fordi der har været annoncer på vores forum. Det er ifølge myndighederne forbudt, og så er det lige meget, om det er ÆUG eller andre, der står bag. Vi har ansvaret for forum, og derfor kan vi blive straffet for sådanne opslag, uanset om vi er vidende om det eller ej.

Det meste af det er spam. Men hvad enten det er spam eller en reel annonce, må de ikke være her. Jeg har fået adgang til at slette både brugere og opslag, der ikke skal være her, og det har jeg tænkt mig at benytte mig af. Men da jeg ikke er på forum hver dag (jeg huserer mest på facebook, telefon og mail), vil jeg gerne opfordrer til, at vi alle sammen hjælper hinanden med at holde forum fri for disse ulovlige opslag og falske profiler, ved at I skriver en mail til mig på kimpnyberg@webspeed.dk det mindste I ser noget suspekt og desuden anmelder dem, så jeg kan se dem i Notifikationer øverst på siden.

Opslag på dansk, engelsk, norsk og svensk accepteres (ovenstående gælder dog stadig). Opslag og kommentarer på ethvert andet sprog vil blive slettet.

Såfremt ovenstående ikke respekteres, har ÆUGs bestyrelse drøftet muligheden for at lukke vores forum, alternativt låse forum, så man ikke kan lægge yderligere opslag og kommentarer op og samtidig starte en anden form for forum op. Der er dog ikke truffet nogen beslutning endnu.
Seniorrådgiver i Ægteskab Uden Grænser

Besvar