Hermed et link til en interesant kronik i Berlingske: http://www.berlingske.dk/kronikker/udla ... kkens-tabu
Det afsnit som smukkest beskriver hvor urimeligt jeg synes alle krav til FS er:
"Af de 370.148 personer, som fik opholdstilladelse i Danmark i perioden 2002 til 2009 var ca. 14 procent opholdstilladelser til familiesammenførte eller flygtninge. Disse 14 procent er blevet kontrolleret og godkendt efter alle kunstens regler. De 86 procent andre, altså 318.358 personer, er ikke på samme måde blevet kontrolleret og godkendt."
I øvrigt er der en anden detalje, som bør nævnes:
"Regeringens udlændingepolitik er en kæmpesucces bliver det gang på gang understreget. Ved hjælp af 24-årsreglen og tilknytningskravet har vi fået bremset tilstrømningen af udlændinge til Danmark, siden loven blev vedtaget i 2002. Det er helt sikkert den opfattelse, størstedelen af danskerne har, og det er også det, som de fleste medier fortæller den danske befolkning.
Det interessante i den forbindelse er, at tilstrømningen af udlændinge til Danmark på ingen måde er bremset. Tværtimod. Der har været en meget kraftig stigning i opholdstilladelser gennem de sidste otte år. Tallene viser nemlig, at det samlede antal opholdstilladelser i hele perioden fra 2002 til 2009 er på 370.198 personer. Det er næsten 100.000 flere opholdstilladelser, end der blev givet i hele Nyrups regeringsperiode fra 1993 til 2001."
Udlændingepolitikkens tabu
Re: Udlændingepolitikkens tabu
Forresten, jeg bryder mig hverken om avisen eller partiet.