http://nyheder.tv2.dk/politik/2018-05-1 ... a-dagpenge
Nu ønsker de at det tæller for statsborgskab, men kan dette ikke påvirke andre områder også? Som f.eks. ægtefællesammenføring.
Selvforsørgelse og dagpenge?
Re: Selvforsørgelse og dagpenge?
Jeg kan sagtens forestille mig at denne nye definition på "selvforsøgelse" engang i fremtiden, også vil komme til at gælde selvforsørgelsesreglerne for familiesammenføring.
Håber ikke det sker, det fjerner alt der hedder sikkerheds net for dem som ønsker at stifte familie i DK. Når det kommer til stykket er det jo nok ikke mange dagpenge modtagere som rent faktisk ønsker at være på dagpenge. Det begrænser jo også sig selv i at perioden alligevel maks er 2 år. + lidt mulig forlængelse.
-
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Joda, og alle de der nyuddannede på dimmittendsats er da jubellykkelige for at få den, i stedet for et job med en startløn på ikke under 30.000 - tror regeringen ihvertfald.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Ja præcis De akademikere jeg kender er der ikke en eneste som ikke hungrede efter at få brugt deres kompetencer og skabe værdi. Kender flere som accepterede langt under 30k i startløn bare for at få noget skidt under neglene.