Var det her lovligt?

Her kan du dele links til interessante sider eller artikler med andre brugere.

Redaktører: ZB, AUG Board

soreng

Re: Var det her lovligt?

Indlæg af soreng » 06.01.2013 11:58:22

Psalm12 skrev:Jeg synes, at det lyder mærkeligt.
Hvad lyder mærkeligt? At der er forskel på at sige at man ikke vil gøre noget, og at sige at man ikke er sikker på at man vil gøre noget? Det er altså 2 ret forskellige ting. ;-)

Psalm12

Indlæg af Psalm12 » 06.01.2013 12:03:24

At politiet ikke er sikker på, om de ville gøre det.

soreng

Indlæg af soreng » 06.01.2013 13:00:39

Ja det er da ærgeligt at samfundet er kommet derud, hvor politiet overhovedet bliver bedt om at svare på sådanne spørgsmål. Hvor man mener at man har en ret til fredning, fordi at man har en bestemt religion, er på et bestemt sted, og det er søndag og klokken er lidt i 10 om formiddagen.

Personligt mener jeg at politiet også bare skulle gå ind, også selvom det var kristi himmelfartsdag, og der var højmesse. Det er altså de personer der opholder sig illegalt i landet der har fået politiet til overhovedet at møde op. Jeg tror ikke at der er noget som politiet hellere ville, end slet ikke at have behov for at møde op den søndag.

Jeg har dyb respekt for folk der er troende, og har ingen intentioner om at negligere den tro de har. Men bruger man sin tro til at prøve at beskytte sig bagved, og mener at politiet skal undlade at udføre deres arbejde fordi at det er søndag, klokken er lidt i 10 og så har vi forresten tænkt os at holde en gudstjeneste, så gemmer man sig altså efter min mening bagved sin religion, og forventer en form for særstatus.

Jeg tror ikke at vi kommer videre her. Du syntes at politiet svarer mærkeligt på spørgsmålet, og jeg syntes at det er mærkeligt at nogen overhovedet beder politiet om at svare på spørgsmålet.
Det er 2 helt forskellige grundholdninger der mødes der, så lad os da slutte den med at være enige om at være uenige. ;-)

Psalm12

Indlæg af Psalm12 » 06.01.2013 13:08:36

Jeg er faktisk enig med dig i, at det ikke skulle have været nødvendigt at spørge politiet, hvis de blev spurgt. Så vi kan slutte med at blive enige om at blive mindst delvist enige. :)

Besvar