Indvandere skal have lavere løn....

Her kan du dele links til interessante sider eller artikler med andre brugere.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
krikris
Geografisk sted: denmark

Indvandere skal have lavere løn....

Indlæg af krikris » 06.02.2011 19:49:40

Kim P. Nyberg
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Indvandere skal have lavere løn....

Indlæg af Kim P. Nyberg » 07.02.2011 03:42:11

Noget tyder dog på, at Hjorten står alene med ønsket. Hverken S, SF eller DF er med på den galaj.

Og inden nogen himler alt for meget, er det måske værd at huske, at næste folketingsvalg vinker lige om hjørnet, og der kan magten tippe til rød side. Lige nu vælter blå blok sig i forslag til stramninger på udlændingeområdet. Ja, der kommer næsten et nyt hovedløst forslag om dagen i øjeblikket. Men jeg betragter det som de sidste krampetrækninger inden valget, og derfor lægger jeg ikke ret meget i dem. For hvis Lars Løkke må afleverer nøglerne til Statsministeriet, ryger alle disse forslag fra VKO lodret i makulatoren. Jeg har en stærk formodning om, at valget afholdes inden Folketinget går på sommerferie.

http://www.b.dk/nationalt/kun-vk-vil-ha ... sningsloen
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser

fundiver199

Re: Indvandere skal have lavere løn....

Indlæg af fundiver199 » 07.02.2011 08:43:48

Det er også en gammel krikke, som trækkes af stalden her. Ideen har været fremført flere gange tidligere, hvor den også blev skudt ned af de øvrige partier.

Tallene fra DREAM-modellen er også gamle nyheder. Det nye er faktisk, at tallet kun er cirka det halve af, hvad en lignende beregning gav af resultat for 10 år siden.

Der kan i øvrigt siges og skrives meget om, hvorfor sådanne tal har en stærkt begrænset anvendelighed og er påhæftet en stor usikkerhed, men det orker jeg ikke at kaste mig ud i lige nu :lol:

Besvar