Hjælp hjælp! Ang forældremyndighed i Tyrkiet
Hjælp hjælp! Ang forældremyndighed i Tyrkiet
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvis i gad og hjælpe mig?? Jeg blev gift i 06 i Tyrkiet, vi flyttede til Malmø pga. 24 årsreglen, jeg blev gravid hurtigt og næsten 1 år efter fik han sin 5 års ophold. Så blev han mærkelig voldelig osv. På vores søns 1 års fødselsdag i 2008 gik vi fra hinanden og jeg flyttede med vores søn til Danmark. Jeg er dansk statsborger. I 2010 blev vi skilt i Danmark og jeg (mor) har fået forældremyndigheden alene over vores søn. Siden vi gik fra hinanden har han ikke set vores søn overhoved det er nu næsten 4 år siden de sidst har mødt hinanden, han har fundet sig en ny kone og de har børn sammen har jeg set på facebook. Han har været efterlyst i næsten 1 års tid, idet hvis man bliver skilt inden 5 års opholdstilladelse i Sverige bliver man sendt retur. Desuden har jeg anmeldt ham til dansk politi ang vold. Politiet i Sverige har fundet ham og haner blevet udvist tilbage til Tyrkiet. Jeg har fået afvide at jeg mangler en lille godkendelse skilsmisse i Tyrkiet også. Jeg er igang med at ordne papir nu. Er der nogen af jer der ved om hvordan forældremyndigheds sager er i Tyrkiet?? Jeg vil aldrig få ham at se igen hvis faren får forældre myndighed i Tyrkiet. Faren har nemlig ringet til min advokat i tyrkiet og sagt at han vil skilles meget hurtigt med mig ( tror han skal vies med den nye kone så han ka komme igen) han har ikke søgt forældremyndighed men hvad sker der hvis han gør det?? Hjælp mig... Glemte at nævne at han hverken har været med til samtalerne i statsforvaltningen og rets mødet for at blive skilt...for at irrerter kan han måske godt finde på at søge forældremyndighed fra Tyrkiet ?
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Hjælp hjælp! Ang forældremyndighed i Tyrkiet
@ Janus,
tag det roligt og læs den personlige besked, jeg har sendt dig.
tag det roligt og læs den personlige besked, jeg har sendt dig.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG