Hej..
Kan i anbefale nogle svenske banke som har nogenlunde gode forhold til danske kunder?
Jeg beholder selvfølgelig min danske bank konto i DK, men jeg finder det meget praktisk at have en konto i den by i Sverige som man nu kommer til at bo i.
Mvh H
Svensk bank?
Re: Svensk bank?
Hvis du er danskebank kunde, er det muligvis en ide at bruge deres svenske afd.
Det skulle være muligt vha. netbank at oprette en svensk konto.
Hvis du ønsker at vende tilbage til DK, er det en fordel at bruge sit creditkort så meget som muligt (dagligt), US kan godt lide at få et kontoudtog, det vægter langt højere en butiksboner. Så måske har du ikke så meget brug for at kunne gå hen i din bank afd.
Det skulle være muligt vha. netbank at oprette en svensk konto.
Hvis du ønsker at vende tilbage til DK, er det en fordel at bruge sit creditkort så meget som muligt (dagligt), US kan godt lide at få et kontoudtog, det vægter langt højere en butiksboner. Så måske har du ikke så meget brug for at kunne gå hen i din bank afd.
Ja lige præcis....
Jeg bruger netbank næsten dagligt og er OBS på at bruge kortet mest muligt i sverige og få konto udtog på det.
Ok, vidste ikke at man kunne oprette en svensk konto fra den danske netbank.?
Det med at ha en svensk afdeling, er fordi jeg hver måned vil overføre penge til den svenske konto og...... Hvem ved, måske bliver vi så glad for at bo der at vi skal bruge et lån til en lejlighed
Har du nogle navne på banker?
Mvh H
Jeg bruger netbank næsten dagligt og er OBS på at bruge kortet mest muligt i sverige og få konto udtog på det.
Ok, vidste ikke at man kunne oprette en svensk konto fra den danske netbank.?
Det med at ha en svensk afdeling, er fordi jeg hver måned vil overføre penge til den svenske konto og...... Hvem ved, måske bliver vi så glad for at bo der at vi skal bruge et lån til en lejlighed
Har du nogle navne på banker?
Mvh H
Ideen med at have en konto, i en svensk danskebank afdeling, er jo, så kan du jo selv overføre penge fra DK - SE og omvendt, indenfor dnaskebank koncern, og prisen er jo nok billig, hvis ikke gratis
Kontoen kan du selv oprette under "ny konto", og der står også lidt indefor omkring vilkår.
Og som jeg lige læste, også uden du har svensk person nr.
Kontoen kan du selv oprette under "ny konto", og der står også lidt indefor omkring vilkår.
Og som jeg lige læste, også uden du har svensk person nr.
Det lyder rigtig godt...
Så håber jeg bare de har en afdeling i Helsingborg..
Jeg tjekker min netbank i morgen.
Så håber jeg bare de har en afdeling i Helsingborg..
Jeg tjekker min netbank i morgen.