Kørekort i Danmark med portugisisk kørelærer
Kørekort i Danmark med portugisisk kørelærer
Hej. Min kone er fra Brasilien og vil gerne have kørekort. Er der nogen der ved om der findes kørelærer som underviser på portugisisk eller spansk i Danmark. Vh Carsten
Re: Kørekort i Danmark med portugisisk kørelærer
Håber nogen kan hjælpe dig med at finde en kørelærer som taler portugisisk. Men et andet sprøgsmål er: hvordan vil hun lave eksamen og tale med læren under eksamen hvis sproget er et problem?
Har læst lidt på nettet og måske er det en mulighed at betale for en tolk når hun skal til teori/køreprøve.
man kan gå ind på prove.dk der kan man finde prøver på 19 forskelige sprog, jeg tror prøverne hos politiet kun foregår på engelsk eller dansk
Super. Tak for svar . Tror det kan bruges til at øve inden man senere skal tage evt dansk teori
-
Hej Carsten
Min mand er fra Kap Verde og taler derfor også portugisisk.
Fandt du en god kørelære, der talte portugisisk og evt er sted hvor man kan tage prøverne på portugisisk? Eller om det er muligt at tage en tolk med? Og evt andre gode fif?
På forhånd tak.
Mvh Cecilie
Min mand er fra Kap Verde og taler derfor også portugisisk.
Fandt du en god kørelære, der talte portugisisk og evt er sted hvor man kan tage prøverne på portugisisk? Eller om det er muligt at tage en tolk med? Og evt andre gode fif?
På forhånd tak.
Mvh Cecilie