PAS ved rejse til Thailand

Her kan du skrive om/søge information om alt mellem himmel og jord, som ikke er dækket af de andre fora her på siden.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Mr. Mister
Indlæg: 24
Tilmeldt: 26.09.2017 21:41:44

PAS ved rejse til Thailand

Indlæg af Mr. Mister » 18.12.2018 15:28:57

Hejsa,

Står og planlægger en snarlig rejse til Thailand men sidste sidste brug af mit pas, kan jeg se at enkelte sider ikke har det helt godt og ja, en enkelt side var helt ødelagt som jeg har så har revet af. Vil det have indflydelse mon på både afgang fra Kastrup og ankomst i Bangkok og retur? Har søgt på um.dk og diverse andre sider, men der står ikke rigtigt noget andet end at passet skal være gyldigt ½ år frem i tiden osv...

gambler
Indlæg: 422
Tilmeldt: 16.01.2017 09:50:07

Re: PAS ved rejse til Thailand

Indlæg af gambler » 18.12.2018 19:43:02

vil du virkelig tage chancen på - at uanset - om du et sted kunne finde at læse at det var ok :!:

for så at opleve at det har både flyselskab og paspoliti, ikke synes om det :idea: :idea:

og du finder jo aldrig et svar på om det ok i bangkok, de kigger *meget* nøje på pas der

det er særdeles vigtigt dokument....byt til nyt

mh1
Indlæg: 10609
Tilmeldt: 25.09.2007 11:20:33
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: PAS ved rejse til Thailand

Indlæg af mh1 » 18.12.2018 21:59:53

Det havde nok været bedre at lade siden sidde - at den er revet ud kan vække mistanke om at du har besøgt et land, du ikke vil have at de ved, du har besøgt. Jeg ved ikke, om der er lande som Thailand ikke vil have, man har besøgt, men hvis man fx har besøgt Israel og har stempel derfra i passet, kommer man ikke ind i Egypten. Jeg vil derfor også sige: sørg for at få et nyt.
mh
Rådgiver for ÆUG

Besvar