Ukorrekte oplysninger
Ukorrekte oplysninger
Ved ikke om nogen ved svaret på mit spørgsmål, men prøver alligevel.
Min x har opgivet forkerte oplysninger, i forbindelse med sin ansøgninger. Nu har han så været i retten og kommer højeste sandsynligvis ind at sidde 1-3 mdr.
Men det jeg nu spekulerer på, er om en så uærlig mand, får lov til at blive eller han bliver udvist efter sin straf. Han er fra tunis.
Er der nogen bud?
Han har permanent opholdstilladelse, efter som vi var familiesammenført
Vh. Masa
Min x har opgivet forkerte oplysninger, i forbindelse med sin ansøgninger. Nu har han så været i retten og kommer højeste sandsynligvis ind at sidde 1-3 mdr.
Men det jeg nu spekulerer på, er om en så uærlig mand, får lov til at blive eller han bliver udvist efter sin straf. Han er fra tunis.
Er der nogen bud?
Han har permanent opholdstilladelse, efter som vi var familiesammenført
Vh. Masa
Re: Ukorrekte oplysninger
Der mangler vist lige nogle detaljer her. Hvad består de urigtige oplysninger af? Hvor er han dømt?
Han have ikke oplyst, at han var gift og havde børn i hjemlandet, da han søgte om familiesammenføring med mig.
Er på Færøerne
Er på Færøerne
Okay, bigami er en alvorlig ting. Tror du hellere må tale med en advokat/gratis retshjælp.
-
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Vil du hjælpe ham, eller hvorfor spørger du?
Han vil som udgangspunkt miste sin opholdstilladelse, da den blev givet på falsk grundlag.
Han vil som udgangspunkt miste sin opholdstilladelse, da den blev givet på falsk grundlag.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Min hjælp skal han ikke have, ville passe mig helt fint om han blev udvist.
Undrede mig lidt over da retsagen var, blev der ikke nævnt noget om udvisning, men kun fængselsstraf, måske er det en sag for sig selv..?
Undrede mig lidt over da retsagen var, blev der ikke nævnt noget om udvisning, men kun fængselsstraf, måske er det en sag for sig selv..?
-
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Bortfald af opholdstilladelse kan være en separat sag. Hvis dommen ikke indeholder en udvisning, kan det være at anklageren ikke har krævet det, og hvis det ikke omtales at opholdstilladelsen skal bortfalde kan det skyldes at denne del er en administrativ sag, dvs det er US, som skal inddrage den, da den er opnået på falsk grundlag. Det kan også være en forglemmelse. Hvis du vil vide det, kan du evt. kontakte anklageren i sagen og spørge hende/ham.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG