Familiesammenførelse af voksen person.
Familiesammenførelse af voksen person.
Kan man det i Danmark.
Hun er 26 år, kommer fra Uganda, og faderen har boet her i landet i 20 år.
Hun er 26 år, kommer fra Uganda, og faderen har boet her i landet i 20 år.
Re: Familiesammenførelse af voksen person.
Prøv at læse menupunktet "Rådgivning" øverst her på siden.
Hej jeg bor i danmark og studere på lærerseminariet, mit mål er at flytte til sverige, hvor jeg også vil lave familiesammenføring med min kæreste.
Ved i om det at tage SU lån, har nogen effekt på familiesammenføringsprocessen? gør det noget.
Tak på forhånd og kan jeg søge lejlighed selvom jeg ikke har et job lige PT men kun SU, jeg er i fuld sving med at finde mig et
Ved i om det at tage SU lån, har nogen effekt på familiesammenføringsprocessen? gør det noget.
Tak på forhånd og kan jeg søge lejlighed selvom jeg ikke har et job lige PT men kun SU, jeg er i fuld sving med at finde mig et
SU-lån tæller med som indkomst, så det er jo kun positivt, hvis I har tænkt jer at søge efter EU-regler.
Jeg har ikke helt forstand på hvad der er bedst, men hvad jeg hr læst mig frem til. Bliver det nok efter svenske regler.
Ved du om det har nogen betydning der?
Hilsen Emira
Ved du om det har nogen betydning der?
Hilsen Emira
Økonomi er jo uden betydning ved ansøgning efter svenske regler. Bemærk dog, at hvis I kun er kærester, skal din kæreste søge fra sit hjemland.
Okay tusinde tak, meningen er at vi gerne vil giftes i sverige, men har stadig ikke helt forstand på processen.
Han studere ikke, han vil gerne studere i sverige til IT-ingeniør hvis muligt.
Så det med studielånet er egentlig kun mig, som så er den der vil søge om familiesammenføring i sverige.
Derfor var jeg bange for at det ville være et problem, og har derfor ikke søgt om det endnu.
Mange tak igen
Han studere ikke, han vil gerne studere i sverige til IT-ingeniør hvis muligt.
Så det med studielånet er egentlig kun mig, som så er den der vil søge om familiesammenføring i sverige.
Derfor var jeg bange for at det ville være et problem, og har derfor ikke søgt om det endnu.
Mange tak igen
-
fundiver199
Det er ikke et problem at tage SU-lån udover, at de jo engang skal betales tilbage. Og det kan jo være nødvendigt for, at I kan få jeres økonomi til at hænge sammen.