Taberland

Her kan du skrive om/søge information om alt mellem himmel og jord, som ikke er dækket af de andre fora her på siden.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Mrtn

Taberland

Indlæg af Mrtn » 09.01.2008 23:05:56

Hej

Er (desværre åbenbart) blevet kæreste med en kvinde fra Cote D'ivoire. Hun bliver dog heldigvis snart 24 år, men jeg vidste ikke at det er sååå besværligt. Der er da helt vildt....

Martin

viking

Re: Taberland

Indlæg af viking » 10.01.2008 18:20:01

[quote="Mrtn"]Hej

Er (desværre åbenbart) blevet kæreste med en kvinde fra Cote D'ivoire. Hun bliver dog heldigvis snart 24 år, men jeg vidste ikke at det er sååå besværligt. Der er da helt vildt....

Martin[/quote]

Helt enig.
Af samme grund gik mit forhold til en kenyansk kvinde i vasken... hvis ikke man har en guldske i rumpen og kistebunden fyldt, er det næsten umuligt for afrikanske kærester at komme hertil. Man er jo osse nødt til at bekoste "førsterejsen" derned og sikkert osse hendes hertil - hvis hun ellers får lov!! Det river s´gu i muldvarpeskindet... lol

Og min ex og jeg var endda voksne begge to og udmærket i stand til at forsørge os selv... lorteland!

Jeg ønsker jer al mulig held... lad jer ikke knække

Viking

Mrtn

Indlæg af Mrtn » 14.01.2008 06:44:49

Hej Viking

Takker for indlægget :D

Og det er jeg ked af at høre med dig og din ex :evil:

Det er noget pinligt at bo i land, hvor en halv mil af dem der stemmer, stemmer på DF. :arrow:

Besvar